Postup reklamace v rámci záruky

POSTUP PŘI REKLAMACÍ JE NÁSLEDUJÍCÍ:

Zboží prosíme důkladně zabalit, aby se během přepravy nepoškodil.

Za poškození špatně zabalených produktů během přepravy neumíme přebrat zodpovědnost.

Je třeba přibalit všechny původní součástky a příslušenství, které byly s produktem doručeny. Můžete přibalit i záruční list (pokud byl původně přibalen), respektive kopii faktury. Podle možností nám při nahlašování reklamace v emailové zprávě, zašlete přesný popis vady, abychom mohli Vaši žádost na reklamaci zaevidovat co nejpřesněji. Prosím, odešlete nám žádost o reklamaci a popis vady i v případě, pokud si přejete zboží vrátit na vlastní náklady, PŘED odesláním zásilky k nám!

Můžeme pro Vás objednat kurýra, pro vyzvednutí reklamované zboží. Vyzvednutí tímto způsobem je pro Vás bezplatné.
V případě, že Vám vyzvednutí zboží přes námi objednaného kurýra nevyhovuje, si můžete doručení zboží zajistit i sami na vlastní náklady. Upozorňujeme Vás, že v tomto případě není možné proplatit vídaje spojené s doručením zboží k nám!
Adresa našeho servisu je:

Extreme Digital Szerviz
Ezred u. 1-3. C2/41
1044 Budapest
Hungary

Dále prosíme dbát na to, abyste na zásilce uvedli číslo reklamace, které Vám bude odeslané v potvrzující emailové zprávě po objednání kurýra (jeden pracovní den před datem vyzvednutí) nebo po akceptování informace o poslání zboží na Vaše náklady. Reklamované zboží se vrátí do našeho servisu, kde se provede kontrola výrobku.
Stanovisko servisu Vám bude oznámeno do 30 dnů od zahájení reklamačního řízení.
Podle výsledku a vyjádření servisu se zboží buď opraví, nebo se vystaví dobropis, na jehož základě je možné žádat o nový kus produktu.
Po dokončení servisních prací Vám bude zboží doručeno kurýrem bez poplatků.

Napište prosím vyhovující datum k vyzvednutí zboží min. 2 pracovní dny dopředu, a číslo vaší původní objednávky, abychom mohli identifikovat Vaši objednávku, jakož i krátký popis chyby přístroje.

Za vzniklé nepříjemnosti se omlouváme.

Z 57 lidí ji považovalo za užitečnou 48