Postup reklamace v rámci záruky

POSTUP PŘI REKLAMACÍ JE NÁSLEDUJÍCÍ:

Zboží prosíme důkladně zabalit, aby se během přepravy nepoškodil.

Za poškození špatně zabalených produktů během přepravy neumíme přebrat zodpovědnost.

Je třeba přibalit všechny původní součástky a příslušenství, které byly s produktem doručeny. Můžete přibalit i záruční list (pokud byl původně přibalen), respektive kopii faktury. Podle možností nám při nahlašování reklamace v emailové zprávě, zašlete přesný popis vady, abychom mohli Vaši žádost na reklamaci zaevidovat co nejpřesněji. Prosím, odešlete nám žádost o reklamaci a popis vady i v případě, pokud si přejete zboží vrátit na vlastní náklady, PŘED odesláním zásilky k nám!

Můžeme pro Vás objednat kurýra, pro vyzvednutí reklamované zboží. 

 Žádost na vyzvednutí zásilky pro vrácení máme možnost akceptovat do 27.10.2023 zárověn můžeme objednat vyzvednutí zásilky k doručení do servisu do 27.10.2023 Po této době máte možnost zaslat zásilku poštou, produkt zašlete na adresu:

   • V případě odeslání do 31. 10. 2023: Magyarország, 1044 Budapest, Ezred utca 1-3. (C2-es ép., 16-os garázskapu)

   • V případě odeslání po 31. 10. 2023: Magyarország 2330 Dunaharaszti, hrsz 7849.

 

Dále prosíme dbát na to, abyste na zásilce uvedli číslo reklamace, které Vám bude odeslané v potvrzující emailové zprávě po objednání kurýra (jeden pracovní den před datem vyzvednutí) nebo po akceptování informace o poslání zboží na Vaše náklady. Reklamované zboží se vrátí do našeho servisu, kde se provede kontrola výrobku.
Stanovisko servisu Vám bude oznámeno do 30 dnů od zahájení reklamačního řízení.
Podle výsledku a vyjádření servisu se zboží buď opraví, nebo se vystaví dobropis, na jehož základě je možné žádat o nový kus produktu.
Po dokončení servisních prací Vám bude zboží doručeno kurýrem bez poplatků.

Napište prosím vyhovující datum k vyzvednutí zboží min. 2 pracovní dny dopředu, a číslo vaší původní objednávky, abychom mohli identifikovat Vaši objednávku, jakož i krátký popis chyby přístroje.

Za vzniklé nepříjemnosti se omlouváme.

Z 71 lidí ji považovalo za užitečnou 61