szolgáltatás

Doprava, platba a převzetí zásilky

Jak můžete zaplatit a převzít Vámi objednané zboží?

Od 30.09.2021 do 31.10.2021 pro každou objednávku nad 3500 Kč rátame za doručení pouze 99,- Kč. Pro objednávky s hodnotou menší než 3500 Kč, je účtován jednotný poplatek za doručení 199 Kč nezávisle od váhy objednávky.
 

* Informace o vyobrazené dostupnosti produktů na našich stránkách můžete najít po kliknutí zde.

ZPŮSOBY DOPRAVY

 

DORUČENÍ VAŠÍ ZÁSILKY kurýrní společnosti WE|DO

 

 

Cenník: 

Celková váha objednávky:

poplatek bez DPH

poplatek s DPH

0 - 3 kg

131,- Kč bez DPH

159,- Kč s DPH

3,01 - 10 kg

164,- Kč bez DPH

199,- Kč s DPH

10,01 - 30 kg

412,- Kč bez DPH

499,- Kč s DPH

30,01 - 50 kg

718,- Kč bez DPH

869,- Kč s DPH

50,01 - 80 kg

908,- Kč bez DPH

1099,-  s DPH

poplatek za platbu na dobírku *

+23,- Kč bez DPH

+29,- Kč s DPH

 

* Platba u kurýra možná i kartou, i v hotovosti

 

V případě výběru doručení Vaší objednávky kurýrní společností, budete mít možnost sledovat pohyb Vaší zásilky online.

Pro firemní zákazníky: V případě žádostí o cenovou nabídku na produkty, účtujeme rozdílné poplatky za doručení zboží kurýrní společností na základě parametrů jako je váha a rozměry objednaných výrobků nezávisle na tom, zda se jedná o objednávku bez nebo s DPH. Naše cenová nabídka bude zahrnovat i cenovou nabídku na dopravní náklady. Zaevidování objednávky je možné pouze po písemném souhlasu s cenovou nabídkou.


Kdy a jak probíhá doručování?
Doručení probíhá na celém území České Republiky, během pracovních dnů mezi 8-17 hodinou, nebo v dohodnutém čase přímo s kurýrem. V den doručení obdržíte emailovou zprávu od kurýrní společnosti o doručení, jakož i informaci v SMS zprávě.

Nezastihl Vás kurýr na adrese doručení?
V případě, že Vás kurýr nezastihl na doručovací adrese, se pokusí daný balík doručit následující pracovní den. Po druhém neúspěšném doručení bude balík po dobu 10 pracovních dnů uschován v nejbližším depu. Během této doby je možné při kurýrní společnosti bezplatně žádat o znovu-doručení, popřípadě se dá balík převzít osobně v depu. 

Zkontrolujte stav balení vaší zásilky ještě za přítomnosti kurýra!

V případě, že je balení zásilky poškozené, a jedná se o zboží, které se mohl poškodit v krabici samotné, danou zásilku nepřebírejte. Zásilka se ke nám bezplatně vrátí.
Reklamace na poškození balení vaší zásilky můžeme akceptovat pouze v případě, že bude vyhotovena zápis o poškození za přítomnosti kurýra, který Vám zásilku doručil.

 

 

DORUČENÍ VAŠÍ ZÁSILKY pro přejímací BOD SPOLEČNOSTI PACKETA (Zásilkovna)

Doručení na předávací bod společnosti Zásilkovna.cz (Packeta) si můžete zvolit při vytváření objednávky v případě, že rozměry a váha Vámi objednaného produktu / produktů nepřesahují určité hodnoty. Poplatek za doručení na výdejní bod je jednotný, účtuje se 100,- Kč nezávisle na způsobu platby a váhy objednávky.

Seznam přejímacích bodů najdete po kliknutí zde.

O odeslání zásilky z našeho centrálního skladu, Vás budeme informovat ve formě automaticky generovaného e-mailu. Po doručení a uskladnění na předávacím bodě Vás bude kontaktovat z vámi zvoleného bodu ve formě sms zprávy a e-mailu s heslem. Toto heslo je potřebné pro vyzvednutí Vaší zásilky z daného předávacího bodu.

Zásilku můžete po odeslání sledovat kliknutím zde.

Po obdržení Vaší zásilky na předávací bod, máte možnost zásilku převzít do 7 pracovních dnů ode dne oznámení o doručení. Po tomto termínu bude zásilka automaticky odeslána zpět do našeho centrálního skladu a objednávka bude stornována. Pokud nestíháte vyzvednout Vaši zásilku ve výše uvedeném termínu, máte možnost prodloužit uložení vaší zásilky. Stačí, abyste na výše uvedeném odkazu který je určen ke sledování zásilky, zadali číslo Vaší zásilky, a prodloužení uložení je možné přímo přes webovou stránku společnosti Zásilkovna, z pohodlí domova.

Uložení balíku na předávací bod je vhodné pro ty, který se nezdržují na doručovací adrese, nebo pro ty, kteří se neradi přizpůsobují kurýrovi.

 

Parametry standardních zásilek:

Maximální hmotnost zásilky: 5 kg
Maximální rozměr jedné strany zásilky: 70 cm
Maximální součet rozměrů všech tří stran zásilky: 120 cm (např. Zásilka o rozměrech 50 × 40 × 30 cm)
Minimální rozměry: 10 x 7 x 1 cm
Maximální výška dobírky: 17800,- Kč

V případě, že balík nesplňuje některou z výše uvedených podmínek, nebude možné při odesílání objednávky zvolit doručení na předávací bod.

Doručený výrobek si můžete rozbalit a zkontrolovat přímo na pobočce, a v případě, že je zboží poškozeno, ho můžete hned vrátit zpět.

 

ZPŮSOBY PLATBY

 

1. PLATBA NA DOBÍRKU

V případě doručení zboží kurýrní společností, je úhrada objednávky možná i hotově i kartou přímo u kurýra. V případě doručení na přejímací body společnosti Zásilkovna, závisí na zvoleném bodu, zda je platba kartou možná, nebo ne.

 

2. PLATBA PŘEVODEM NA BANKOVNÍ ÚČET - PŘEDEM

Uhraďte Vaši objednávku bankovním převodem. Při zvolení platby bankovním převodem Vám na vámi zadanou emailovou adresu zašleme výzvu k úhradě, kde najdete všechny potřebné informace k úhradě. Zásilka bude vyexpedována až po připsání a zaúčtování platby na náš bankovní účet, o kterém Vás budeme informovat emailemm.

Kdy dostanete výzvu k úhradě?

Výzva k úhradě bude zaslána hned po vytvoření objednávky, nezávisle na stavu naskladnění objednaných výrobků. Zpracování platby trvá 2 prac.dní ode dne zadání převodu!

Jaké jsou potřebné informace k úhradě předfaktury?
- naše číslo účtu: 1387692447/2700
- do poznámky / zprávy pro příjemce třeba napsat celé číslo objednávky (např. 1234ICK22)


V případě neuvedení poznámky pro příjemce, mohou nastat komplikace při párování plateb.

 

 

3. PLATBA PŘES PAYPAL

Po vytvoření a odeslání objednávky budete přesměrováni na oficiální stránku PayPal, kde můžete svou objednávku ihned zaplatit. Po úspěšné platbě a případném naskladnění Vám zásilku vyexpedujeme.

 

 

4. PLATBA KARTOU ONLINE - Barion

Po vytvoření a odeslání objednávky budete přesměrováni na platební bránu společnosti Barion, kde můžete svou objednávku ihned zaplatit. Po úspěšné platbě a případném naskladnění Vám zásilku vyexpedujeme.
 

Plaťte pohodlněji, ještě bezpečněji!
Od 1. ledna 2021 vstoupí v platnost směrnice Evropské unie PSD2, která stanoví, že elektronické platby lze autorizovat až po silném ověření zákazníka. To znamená, že v zájmu ochrany uživatelů poskytovatel finančních služeb schvalující platbu (např. Banka) (pomocí alespoň dvou ze tří dostupných typů identifikace) jasně identifikuje osobu provádějící platbu. Aktivace autorizace víte provést za pomoci instrukcí od vydavatele karty. Pro více informací se obraťte na Vaši banku.
Neúspěšná úhrada? Opakující se chyba? Klikněte zde a prohlédněte si naše informace ohledně neúspěšné platby.
V případě, že si přejete Vaši již vytvořenou objednávku uhradit jiným způsobem platby, jak bylo zvoleno při vytvoření objednávky, je třeba změnit způsob platby při dané objednávce. Můžete tak učinit po přihlášení se do svého profilu, v "Úpravě objednávky", nebo nás kontaktujte na naší zákaznické lince nebo emailem, abychom věděli zaevidovat změnu způsobu platby my. V případě, že nebudeme seznámen se změnou způsobu platby, může být Vaše objednávka po určitém počtu dnů automaticky stornována našim systémem.