Informace ohledně vyobrazené dostupnosti produktů
Dostupnost produktů je vyobrazena při každé položce na samotné stránce daného zboží. V případě, že to umožňují velikosti zboží, které si přejete objednat, se pod textem "Kdy a kde mohu převzít?" zobrazí i ikonka doručení pobočky, tým pádem doručení zásilky je možná i na pobočku Zásilkovna.cz (Packeta):
V případě, že u zboží se daná možnost nezobrazí, není zboží možné doručit na pobočku zásilkovně, jedine kurýrem na doručovací adresu:
Samozřejmě většinu položek máme možnost doručit i na pobočku zasilkovna.cz i kurýrem na adresu, v tomto případě se objeví obě možnosti:
Význam jednotlivých označení je následující:
- daný produkt je dostupný naším centrálním skladem, předpokládáný interval doručení 2 - 3 pracovní dny vyexpedováno by měl být následující pracovní den * (pouze v případě objednávky na dobírku nebo platbu kartou - Barion / přes PayPal). V případě objednání platbou předem bankovním převodem se zboží obvykle expeduje následující pracovní den * po připsání a zaúčtování platby na náš účet.
- daný produkt je dostupný skladem externím, nebo v některé z našich poboček. / předpokládáný interval doručení 4 - 5 pracovní dny. V tomto případě je při produktu uvedených více pracovních dní na dodání *. Produkt je nutné nejdřív preskladnit do skladu centrálního nebo naskladnit od dodavatele. Zboží bývá vyexpedováno obvykle jeden pracovní den * po naskladnění na náš centrální sklad.
- daný produkt není dostupný ani v našem centrálním skladu, ani ve skladu externím. Po vytvoření objednávky bude zboží objednané od externího dodavatele. V tomto případě zvykne doručení proběhnout do 14 pracovních dní * od data vytvoření objednávky - neumíme však zaručit přesné datum dodání.
- daný produkt byl vyprodán a není možné ho naskladnit. Výjimku znamená jen případ, kdy je pod uvedeným textem "Vyprodáno" uveden i datum dalšího naskladnění produktu *. V každém případě se pro jistotu doporučujeme informovat na naší zákaznické lince telefonicky nebo prostřednictvím emailové zprávy.
* Uvedené lhůty jsou informační, může dojít k prodloužení doby vyexpedování nebo doručení v následujících případech: náš sklad, sklad externího dodavatele, nebo sklad kurýrní společnosti je přetížen; státní svátky v Maďarsku. Informovat se můžete na naší zákaznické lince.