Postup reklamace do 24 hodin od obdržení (poškozený výrobek)
Příklad 1: poškozené zboží obdržený pátek, 11.01.2019, emailová zpráva s nahlášeným poškozeným zbožím ke nám doručen v sobotu 12.01.2019 - reklamace bude uznána. Příklad 2: poškozené zboží obdržený pátek, 11.01.2019, emailová zpráva s nahlášeným poškozeným zbožím ke nám doručen v neděli 13.01.2019 nebo později - reklamace nebude uznána.
POSTUP REKLAMACE V PŘÍPADĚ DORUČENÍ POŠKOZENÉ VÝROBKU JE NÁSLEDUJÍCÍ:
Prosíme Vás, připravte si fotografie o balení zásilky, abychom měli k dispozici fotodokumentaci stavu balení ve kterém Vám přišla zásilka. Udělejte fotografie prosím iv případě, pokud je balení zásilky zvenka v neporušeném stavu, je to fotodokumentace zásilky.
Pokud jste danou zásilku rozbalili, prosíme, učiňte fotografie o vnitřním balení zásilky. Prosím Vás udělejte i fotografie poškození.
Fotografie zatím neodesílejte. Prosíme o prvotní kontakt emailem na [email protected] BEZ přiložené přílohy, protože se stává, že emailové zprávy s přílohou k nám nebudou doručeny. V odpovědi na Váš prvotní email obdržíte druhou emailovou adresu, kde bude třeba odeslat fotky produktu a poškození.
Na základě fotodokumentace budeme žádat o kontrolu procesu balení zásilky ve skladech.
Následně Vám zašleme kurýra pro reklamované zboží.
Žádost na vyzvednutí zásilky pro vrácení máme možnost akceptovat do 27.10.2023 zárověn můžeme objednat vyzvednutí zásilky k doručení do servisu do 27.10.2023 Po této době máte možnost zaslat zásilku poštou, produkt zašlete na adresu:
• V případě odeslání do 31. 10. 2023: Magyarország, 1044 Budapest, Ezred utca 1-3. (C2-es ép., 16-os garázskapu)
• V případě odeslání po 31. 10. 2023: Magyarország 2330 Dunaharaszti, hrsz 7849.
Dále prosíme dbát na to, abyste na zásilce uvedli původní číslo objednávky, respektive číslo reklamace, které Vám bude odeslané v potvrzujícím emaily po objednání kurýra jeden pracovní den před požadovaným datem vyzvednutí.
Reklamované zboží se vrátí do našeho centrálního skladu, kde se provede kontrola výrobku.
Po kontrole v servisu se vystaví dobropis, na jehož základě je možné žádat o nový kus / jiné zboží / vrácení finančních prostředků na účet (vrácení fin.prostriedkov nelze v případě nákupu bez DPH s platným IČ DPH)
Napište nám prosím vyhovující datum k vyzvednutí zboží min. 2 pracovní dny dopředu, a číslo vaší původní objednávky, abychom si mohli identifikovat Vaši objednávku.
Za vzniklé nepříjemnosti se omlouváme.