Postup reklamace do 24 hodin od obdržení (poškozený výrobek)

Upozorňujeme Vás, že v případě doručení poškozených produktů, je možné reklamaci uplatnit do 24 hodin (1 den) ode dne doručení zásilky! V případě poškozených produktů, které budou nahlášeny po této lhůtě bohužel nelze akceptovat reklamaci na fyzické poškození.
Časový horizont 24 hodin (1 kalendářní den) se počítá od data obdržení výrobku po prvé nahlášení problému.
Příklad 1: poškozené zboží obdržený pátek, 11.01.2019, emailová zpráva s nahlášeným poškozeným zbožím ke nám doručen v sobotu 12.01.2019 - reklamace bude uznána.                                                                                                                                                      Příklad 2: poškozené zboží obdržený pátek, 11.01.2019, emailová zpráva s nahlášeným poškozeným zbožím ke nám doručen v neděli 13.01.2019 nebo později - reklamace nebude uznána.

POSTUP REKLAMACE V PŘÍPADĚ DORUČENÍ POŠKOZENÉ VÝROBKU JE NÁSLEDUJÍCÍ:


Prosíme Vás, připravte si fotografie o balení zásilky, abychom měli k dispozici fotodokumentaci stavu balení ve kterém Vám přišla zásilka. Udělejte fotografie prosím iv případě, pokud je balení zásilky zvenka v neporušeném stavu, je to fotodokumentace zásilky.

Pokud jste danou zásilku rozbalili, prosíme, učiňte fotografie o vnitřním balení zásilky. Prosím Vás udělejte i fotografie poškození.
Fotografie zatím neodesílejte. Prosíme o prvotní kontakt emailem na [email protected] BEZ přiložené přílohy, protože se stává, že emailové zprávy s přílohou k nám nebudou doručeny. V odpovědi na Váš prvotní email obdržíte druhou emailovou adresu, kde bude třeba odeslat fotky produktu a poškození.

Na základě fotodokumentace budeme žádat o kontrolu procesu balení zásilky ve skladech.

Následně Vám zašleme kurýra pro reklamované zboží. Vyzvednutí kurýrem je samozřejmě bezplatné. Zboží je třeba důkladně zabalit do originální krabice se všemi příslušenstvím, a podle možnosti i do bublinkové fólie nebo do další krabice, aby původní balení nebylo porušeno a polepené od nálepek kurýrní služby (pokud se tak nestalo dříve).

Dále prosíme dbát na to, abyste na zásilce uvedli původní číslo objednávky, respektive číslo reklamace, které Vám bude odeslané v potvrzujícím emaily po objednání kurýra jeden pracovní den před požadovaným datem vyzvednutí.

Reklamované zboží se vrátí do našeho centrálního skladu, kde se provede kontrola výrobku.

Po kontrole v servisu se vystaví dobropis, na jehož základě je možné žádat o nový kus / jiné zboží / vrácení finančních prostředků na účet (vrácení fin.prostriedkov nelze v případě nákupu bez DPH s platným IČ DPH)

Napište nám prosím vyhovující datum k vyzvednutí zboží min. 2 pracovní dny dopředu, a číslo vaší původní objednávky, abychom si mohli identifikovat Vaši objednávku.

Za vzniklé nepříjemnosti se omlouváme.

Z 16 lidí ji považovalo za užitečnou 11