Záruční Servis

gyozodj meg

1. Ujistěte se, zda je vaše zařízení opravdu vadné!

  1. Zkontrolujte napájecí kabel a napájení,
  2. Vypněte a znovu zapněte přístroj,
  3. Ujistěte se, že jednotku provozujete v souladu s provozními pokyny.

 

szukseges_dokumentumok

2. Připravte si dokumenty potřebné k zajištění platnosti záruky!

  1.  Doklad o koupi (nebo jeho kopie)
  2.  K vyřízení reklamace je dostačující faktuřa Extreme Digital, kterou evidujeme elektronické podobě i v naší databázi. V případě že nemáte k dispozici původní faktuřu kontakujte Nás, rád Vám přepošleme dokument ješte jednou.

 

fordulj_hozzank

3. Kontaktujte nás se žádostí o uplatnění záruky !

A Postup při reklamovaní je následující:

  • Uplatnění záruky, kontrola nebo oprava 

Záruku můžete uplatnit do dvou let od dátumu přěvzetí původní zásilky.

Můžeme Vám objednat kurýrní službu na vyzvednutí zboží bez poplatků!

Produkt je nutné vrátit dle možností do původního stavu.
Zboží je třeba důkladně zabalit do ( pokud ho máte do originální) krabice a do bublinkové folie, a do další krabice,
aby původní krabice nebyla porušena a polepená od nálepek kurýrní služby.

Prosíme dbát na to, abyste na zásilce uvedli původní číslo objednávky.

Reklamované zboží se vrátí do našeho centrálního skladu, kde se provede kontrola výrobku.

Napište prosím vyhovující datum k vyzvednutí zboží min. 2 pracovní dny dopředu
a číslo Vaší původní objednávky, abychom si mohli identifikovat Vaši objednávku.

V případě, že si přejete vrátit reklamované zboží poštovní formou,
napište tuto žádost na adresu: [email protected]
Bez akceptované žádosti poštovné zásilky budou vráceny.

  • Postup reklamace do 24 hodin od obdržení

Můžeme Vám objednat kurýrní službu na vyzvednutí zboží bez poplatků! Podrobní informace naleznete ZDE

  • Odstoupení od kupní smlouvy

Odstoupení od smlouvy je možná jedine v případě že zboží je funkční dle továrních parametrů, není fyzicky nebo mechanicky poškozena. V případě že přístroj je nefunkční nebo je poškozen, postupujte dle postupu popsáno výše.

Udelejte fotografie přístroje na důkaz že zboží vrátite v neporušeném stavu, bez fyzické poškození. 
Pokud se zboží vráti, fotodokumentace o převzetí zásilky může ulahčit proces odstoupení od smlouvy.

Můžeme Vám objednat kurýrní službu na vyzvednutí zboží, cena doručení je: 298,- CZK

Doručení můžete zajistit i sami. Adresa našeho servisu je:

Extreme Digital Szerviz
Ezred u. 1-3. C2 / 16
1044 Budapest
Hungary 

Produkt je nutné vrátit do původního stavu.
Zboží je třeba důkladně zabalit do originální krabice a do bublinkové folie, a do další krabice,
aby původní krabice nebyla porušena a polepená od nálepek kurýrní služby.
Za poškození špatně zabalené produkty nepřebíráme odpovědnost
Dále prosíme dbát na to, abyste na zásilce uvedli původní číslo objednávky.
Reklamované zboží se vrátí do našeho centrálního skladu, kde se provede kontrola výrobku.

Po kontrole servisu se vystaví dobropis. Dobropis můžete využít při nové objednávce,
nebo můžete si žádat o vrácení finančních prostředků na Váš účet.

Napište prosím vyhovující datum k vyzvednutí zboží min. 2 pracovní dny dopředu
a číslo Vaší původní objednávky, abychom si mohli identifikovat Vaši objednávku.
V případě, že si přejete vrátit reklamované zboží poštovní formou,
napište tuto žádost na adresu: [email protected]
Bez akceptované žádosti poštovné zásilky budou vráceny.

V případě že využijete naśi službu vyzvednutí zásilky kurýrem uveďte prosím vyhovující datum k vyzvednutí zboží min. 2 pracovní dny dopředu.

 

 

juttasd_el

4.Můžeme Vám objednat kurýrní službu na vyzvednutí zboží, nebo můžete vrátit zboží poštovní formou!

  1. Pri žádostí o klasické reklamace, nebo při žádostí o reklamace do 24 hodin vyzvednutí zásilky z Vaší adresy je bez poplatků. Samozřejme i vrácení opravené případě vyměnené zboží je bez poplatků.
  2. Při žádostí o odstoupení od kupní smlouvy můžeme vytvořit objednávku na vyzvednutí zásilky kurýrem, cena doručení: 298,- Kč
  3. V případě, že si přejete vrátit reklamované zboží poštovní formou,
    napište tuto žádost na adresu: [email protected]
    Bez akceptované žádosti poštovné zásilky budou vráceny.Adresa našeho servisu je:

    Extreme Digital Szerviz
    Ezred u. 1-3. C2 / 16
    1044 Budapest
    Hungary 

 

hivas

5. Vyčkejte na vyjádření autorizovnaého servisu!

Servis se vyjadří maximálně do 30 dnů od dátumu vyzvednutí reklamované zásilky. V případě že přístroj je neopravitelný, servis vystaví dobropis na základě kterého můžete žádat vrácení finančních přostředků, nebo můžete využít dokument na vytvoření další objednávky z našich nabídek. V případě dotazů ohledně reklamace můžete se obrátit na [email protected] v e-mailovéj zpráve, nebo jsme Vám k dispozici taky na zákaznické lince.

DALŠÍ UŽITOČNÉ INFORMACE

  • Fotodokumentace

Fotodokumentace přístroje a balení před vrácením zásilky je důležité i když není podmínkou pro vrácení zboží a uplatnění reklamace. Doporučujeme Vám udělat fotodokumentace v každém případě, samozřejmě foto nemusíte Nám posílat na začátku. Fotodokumentace balení reklamované zásilky může ulahčit proces reklamace.

 

Co doporučujeme zdokumentovat?

Fotodokumentace můze pomáhat při vyrešení situace hlavně když se zásilka poškodí poštou nebo kurýrem pri vrácení do servisu. 

  1. Balení zásilky ze všetkých stran
  2. Vnitřní balení /vnitřní ochrana zboží

 

  • Jak dlouho je záruka platná?

Záruka je platná do dvou let od dátumu převzetí zásilky od převpřavce, nebo od dátumu vyzvednutí zásilky z pobočky zásilkovna.cz

 

Na co se záruka nevztahuje?

Nesprávná přeprava, skladování, násilné vnější mechanické poškození, vnější poškození kabelu, poškození způsobené elementárními údery (např. Údery blesku, přepětí).
Nesprávná manipulace, použití v prašném a vlhkém prostředí.
Zásahy, opravy,  provedené mimo servisů Extreme Digital Zrt.
Nesprávná instalace, neautorizovaný software nebo selhání virů.
Přirozené opotřebení.

 

Koho mohu kontaktovat, pokud je můj produkt vadný?

Jsme Vám k dispozici na zákaznické lince, můžete Nás kontaktovat v e-mailové zpráve: [email protected]

 

 

Jak dlouho trvá oprava?

Doba opravy závisí na produktu a jeho vadě. V některých případech může nastat delší doba opravy, pokud není k dispozici žádný náhradní díl k opravě vadného zařízení. Snažíme se vyrešit všcehny reklamace maximálné do 30 dnů od dátumu vyzvednutí reklamované zboží. Ze zákona servis se musí vyjádřit do 30 dnů od dátumu vyzvednutí zásilky.

 

 

 

Z 15 lidí ji považovalo za užitečnou 6

Více z této kategorie: