Postup odstoupení od kupní smlouvy do 14 dnů

POSTUP PŘI ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY JE NÁSLEDUJÍCÍ:

Můžeme poslat kurýra pro zboží, které si přejete vrátit.
Cena za zpětné doručení zboží k nám v případě, že kurýra na vyzvednutí objednáváme my, je 298,- Kč.

 

Máte možnost zajistit si doručení zboží zpět ke nám i sami. Je třeba nás o skutečnosti, že si přejete zboží zaslat sami, DOPŘEDU informovat. Po obdržení informace Vám bude odeslány číslo vrácení zboží, které je NUTNÉ napsat na balík, aby kolegové ve skladu věděli zásilku identifikovat.
Adresa, kde je třeba balík doručit, je:

Extreme Digital Szerviz
Ezred u. 1-3. C2 / 41
1044 Budapest
Hungary

Na emailovou adresu [email protected], nám napište, zda si přejete, aby zboží vyzvedl kurýr přepravní společnosti, nebo nám zboží vrátíte vlastním způsobem, a žádáte o přidělení čísla pro identifikaci. Rovněž prosíme o uvedení čísla původní objednávky nebo čísla faktury.

Produkt je nutné vrátit do původního stavu. Nefunkční, chybný nebo fyzicky poškozené zboží není možné vrátit v rámci odstoupení od kupní smlouvy!
Otevření balení a vyzkoušení produktu nezpůsobuje zánik práva na odstoupení od smlouvy. Výjimku tvoří takové produkty, jejichž charakter neumožňuje vrácení zboží po otevření balení z hygienických nebo zdravotních důvodů (např zastřihovače, kulmy, kartáče na vlasy, dámské i pánské holicí strojky, epilátory, IPL epilátory, depilační kosmetické produkty, pánské depilační produkty, dámské depilační produkty, elektrické zubní kartáčky, náhradní hlavice pro elektrické kartáčky, teploměry, inhalátory, aj).

Zboží je třeba důkladně zabalit do originálního balení a do bublinkové fólie, a podle možností do další krabice, aby původní krabice nebyla porušena a polepená od nálepek kurýrní služby (pokud se tak nestalo již dříve).

Za poškození špatně zabalených produktů během přepravy nepřebíráme zodpovědnost.

Dále je na balík třeba napsat číslo vrácení zboží, které Vám bude odeslané v potvrzující emailové zprávě po objednání kurýra nebo po potvrzení žádosti o vrácení zboží poštou / jiným způsobem.
Zboží se vrátí do našeho centrálního skladu, kde se provede kontrola výrobku. Po kontrole se vystaví dobropis. Dobropis můžete využít při nové objednávce, nebo můžete žádat o vrácení finančních prostředků.

Při odstoupení od smlouvy nese spotřebitel pouze náklady na vrácení zboží prodávajícímu nebo osobě pověřené prodávajícím k převzetí zboží.

Z 1 lidí ji považovalo za užitečnou 0