Postup reklamace do 72 hodin od obdržení (nefunkční / jiný výrobek)
Příklad 1: zboží doručeno ve středu, 02.01.2019, emailová zpráva s nahlášeným nefunkčním zbožím ke nám doručen v sobotu, 05.01.2021 - reklamace bude uznána.
Příklad 2: zboží doručeno ve středu, 02.01.2019, emailová zpráva s nahlášeným nefunkčním zbožím ke nám doručen v neděli, 06.01.2021 - reklamace nebude uznána.
POSTUP REKLAMACE V případě nefunkčního / neobjednané VÝROBKU JE NÁSLEDUJÍCÍ:
My vám pošleme kurýra pro reklamované zboží. Vyzvednutí kurýrem je bezplatné. Zboží je třeba důkladně zabalit do originální krabice se všemi příslušenstvím
a podle možnosti i do bublinkové fólie nebo do další krabice, aby původní balení nebylo porušeno a polepené od nálepek kurýrní služby (pokud se tak nestalo dříve).
Za poškození špatně zabalených produktů během přepravy nepřebíráme zodpovědnost.
Udělejte si fotodokumentaci o vnitřním a vnějším obalu výrobku a o stavu výrobku, ve kterém ho nám vrátíte. Dáno fotografie si uschovejte pro případ dalšího řešení problémů.
Dále prosíme dbát na to, abyste na zásilce uvedli původní číslo objednávky, respektive číslo reklamace, které Vám bude odeslané v potvrzujícím emaily po objednání kurýra jeden pracovní den před požadovaným datem vyzvednutí.
Reklamované zboží se vrátí do našeho centrálního skladu, kde se provede kontrola výrobku.
Po kontrole v servisu se vystaví dobropis, na jehož základě je možné žádat o nový kus / jiné zboží / vrácení finančních prostředků na účet.
Napište nám prosím vyhovující datum k vyzvednutí zboží min. 2 pracovní dny dopředu, a číslo vaší původní objednávky, abychom si mohli identifikovat Vaši objednávku.
V případě, že informaci o doručeném nefunkčním produktu obdržíme po lhůtě 72 hodin ode dne doručení, je možné daný problém řešit v rámci normální, záruční opravy / reklamace. Informace o tomto druhu reklamace naleznete po kliknutí sem.
Za vzniklé nepříjemnosti se omlouváme.