szolgáltatás

 

Doprava a její cena, respektive dostupnost produktů

 

ZPŮSOBY A POPLATKY ZA DORUČENÍ OBJEDNÁVEK

Z důvodu více počtů objednávek v předvánočním období doba doručení zásilek se prodloužila na sedum pracovných dnů.
V případě že jste obdrželi e-mailovou zprávu o expedici, Vaše zásilka byla expedována, je v procesu doručení na cílové místo.
O přesnom datumu doručení zásilky obdřžíte e-mailovou zprávu přímo od přepravce, který následně upřesní čas doručení zásilky v SMS v den doručení. Pokud neobdržíte zásilku do týdne od datumu přijetí informativní zprávy od Extreme Digital, napište nám e-mailovou zprávu na e-mailovou adresu: [email protected], předmet zprávy označte následujícím heslem:  zasilka 7.  Opeřátori v této období se zaoberají výslovně se spoždením těchto zásilek, na základě Vaší žádosti prověríme celý proces doručení Vaší zásilky a kontaktujeme Vás s datumem doručení objednávky.

Doručení Vaší objednávky kurýrní společností InTime / Express One - více o doručení kurýrem naleznete ZDE.

Doručení Vaší objednávky na Z-Point (předávací bod) společnosti Zásilkovna.cz - Více o přejímacích bodech naleznete ZDE.

Cena dopravy:
- v případě dodání kurýrní společností, jsou dopravní náklady:

od 0,01 kg do 3 kg: 129,- Kč

od 3,01 kg do 10 kg: 159,- Kč

od 10,01 kg do 31,5 kg: 199,- Kč

 

- v případě dodání na předávací bod Zásilkovna, jsou dopravní náklady zpoplatněny částkou 100,- Kč.

 

Pokud si zvolíte platbu na dobírku pri převzetí tato služba bude zpoplatněna částkou 19,- Kč.

 

INFORMACE O DOSTUPNOSTI PRODUKTŮ

Dostupnost produktů je vyobrazena při každém jednom produktu na samotné stránce daného produktu. V případě, že to umožňují velikosti zboží, které si přejete objednat, se nad textem "Dopravní náklady" zobrazí i možnost "Dodání na Zásilkovna.cz". V případě, že u produktu se daná možnost nezobrazí, není zboží možné doručit na pobočku Zásilkovna.cz. 

 

Význam jednotlivých označení je následující po kliknutí na obrázek se zobrazí jeho zvětšená podoba): 

Produkt na sklade

  • daný produkt je naším centrálním skladem, vyexpedováno by měl být následující pracovní den * (pouze v případě objednávky na dobírku nebo platbu kartou / přes PayPal). V případě objednání platbou předem bankovním převodem se zboží obvykle expeduje následující pracovní den * po připsání a zaúčtování platby na náš účet.

Produkt externým skladom

  • daný produkt je skladem externím nebo v některé z našich poboček. V tomto případě je při produktu uvedených více pracovních dní na dodání *. Produkt je nutné nejprve preskladniť do skladu centrálního nebo naskladnit od dodavatele. Zboží bývá vyexpedováno obvykle jeden pracovní den * po naskladnění na náš centrální sklad. 

Tovar na objednávku

  • daný produkt není dostupný ani v našem centrálním skladu, ani ve skladu externím. Po vytvoření objednávky bude zboží objednané od externího dodavatele. V tomto případě zvykne doručení proběhnout do 14 pracovních dní * od data vytvoření objednávky - neumíme však zaručit přesné datum dodání.

Tovar bol vypredaný

  • daný produkt byl vyprodán a není možné ho naskladnit. Výjimku znamená jen případ, kdy je pod uvedeným textem "Vyprodáno" uveden i datum dalšího naskladnění produktu *. V každém případě se pro jistotu doporučujeme informovat na naší zákaznické lince telefonicky nebo prostřednictvím emailové zprávy.

 

* Uvedené lhůty jsou informační, může dojít k prodloužení doby vyexpedování nebo doručení v následujících případech: náš sklad, sklad externího dodavatele, nebo sklad kurýrní společnosti je přetížen; státní svátky v Maďarsku. Informovat se můžete na naší zákaznické lince.