Společnost Extreme Digital Zrt. ukončil online komerční činnost na webu edigital.cz!
Děkujeme, že jste s námi byli v minulých letech. Od 16. října 2023 již nelze na webu objednávat.
Nedělejte si starosti! V budoucnu Vám budeme k dispozici i nadále v případě, že budete potřebovat vrátit produkty a budete chtít uplatnit spotřebitelská práva ve vztahu k produktům zakoupeným u nás. Náš zákaznický servis je k dispozici na obvyklé e-mailové adrese i po tomto datu: [email protected]
V případě dotazů ohledně probíhajících objednávek, vracení produktů a záručního servisu, stejně jako B2B partnerství, nás prosím kontaktujte:
Pro stažení faktur – do vypršení záruční doby produktu – se prosím přihlaste do svého osobního profilu kliknutím zde:
Pokud nejste se zakoupeným produktem spokojeni, můžete jej vrátit do 14 kalendářních dnů ode dne doručení.
Máte otázky? Kontaktujte nás vyplněním formuláře pro vrácení nebo napište na jednu z e-mailových adres: [email protected]
Odstoupení od smlouvy do 14 dnů
NEJSTE SPOKOJENI S SVÝM VÝBĚREM zboží?
Pokud jste koncový zákazník a nejste spokojeni se zakoupeným produktem, bez ohledu na důvod, můžete odstoupit od kupní smlouvy do 14 kalendářních dnů od datumu doručení zásilky. Svůj záměr odmítnout nebo vrátit produkt můžete dát najevo zasláním e-mailu prostřednictvím jasného prohlášení na adresu [email protected], která je na stránce označena pro kontakt.. Pokud objednávku zrušíte, máte 14 dní ode dne odeslání vašeho vyjádření na vrácení zboží. S výjimkou nákladů na dopravu při vrácení vrátíme celou kupní cenu, kterou jste zaplatili. Při vrácení kupní ceny budou odečteny veškeré oprávky z důvodu nakládání s jiným než nezbytným zacházením s výrobkem. Lhůta pro vrácení částky na bankovní účet je maximálně 14 kalendářních dnů od oznámení o zrušení nákupu - vrácení peněz se může zpozdit, pokud vrácené zboží nebo vámi vystavený žádost o vrácení neobdržíme.
Pokud kupujete digitální obsah - např. online hudba nebo video – od smlouvy nelze odstoupit od okamžiku zahájení stahování nebo přenosu dat (streamování).
Úhrada probíhá primárně bankovním převodem (banka, IBAN, BIC, jméno majitele účtu je povinné).
VRÁCENÍ PRODUKTU
V případě odstoupení od smlouvy do 14 dnů bez důvodu nese náklady na vrácení produktu kupující!
V případě odstoupení od smlouvy nelze produkt zaslat na dobírku. Dle Vaší žádosti můžeme zboží vrátit vlastní přepravou. Žádost na vyzvednutí zásilky pro vrácení máme možnost akceptovat do 27.10.2023 zárověn můžeme objednat vyzvednutí zásilky k doručení do servisu do 27.10.2023 Po této době máte možnost zaslat zásilku poštou, produkt zašlete na adresu:
• V případě odeslání do 31. 10. 2023: Magyarország, 1044 Budapest, Ezred utca 1-3. (C2-es ép., 16-os garázskapu)
• V případě odeslání po 31. 10. 2023: Magyarország 2330 Dunaharaszti, hrsz 7849.
Všechny vrácené produkty musí být ve stejném stavu jako při dodání, s veškerým příslušenstvím, jakož i přijatými doklady a fakturou. V případě výrobků, které byly použity nad rámec zamýšleného použití potřebného pro testování, poškozené nebo opravené, s poškozeným nebo nekompletním obalem, bude odečtena amortizace přesahující zamýšlené použití požadované pro testování. Náš zákaznický servis je i nadále k dispozici na obvyklé e-mailové adrese: [email protected].
VÝROBKY, KTERÉ NELZE VRÁTIT
Pokud si nejste jisti, zda lze produkt vrátit, napište nám. Některé produkty nelze vrátit po otevření a poškození továrního balení:
- Nelze akceptovat zrušení objednóavek u zapečetěných nosičů dat, zapečetěných zvukových nahrávek, videonahrávek nebo počítačového softwaru otevřených po dodání;
- Neakceptujeme odmítnutí jedinečných, personalizovaných produktů, které jsou vyrobeny na zakázku nebo podle individuálních preferencí zákazníka;
- Nepřijímáme produkty, které byly po dodání otevřeny a nelze je vrátit ze zdravotních/hygienických důvodů (např. zastřihovače, žehličky na vlasy, kartáče na vlasy, holicí strojky, epilátory, fotoepilátory a další produkty), osobní/hygienické produkty a produkty zakoupené pro epilaci, elektrické odstranění chloupků. (zubní kartáčky, náhradní kartáčkové hlavice, zubní sprchy, teploměry, inhalátory atd.);
- Nepřijímáme zboží, které svou kvalitou podléhá rychlé zkáze, nebo jehož záruční doba je krátká;
- Nepřijímáme zboží, které bylo po dodání a vzhledem ke své povaze smícháno s jiným zbožím, od kterého je nelze oddělit;;
- Samostatná pravidla platí pro odstoupení od digitálního obsahu – pokud digitální obsah používáte – např. online hudební materiál nebo video – zakoupíte a již dříve jste souhlasili s tím, že ztrácíte právo na zrušení zahájením přehrávání, nemůžete již odstoupit od smlouvy od okamžiku zahájení stahování nebo přenosu dat (streamování).;
- Odstoupení od smlouvy nelze akceptovat v jiných zákonem stanovených případech..
- Výše uvedená práva na vrácení zboží jsou vyhrazena výhradně zákazníkům, kteří uzavřeli smlouvu se společností Extreme Digital Zrt. (prodejce) jako spotřebitel v souladu se zákonem o ochraně spotřebitele a směrnicí o právech spotřebitelů (směrnice 2011/83/EU). Podle výše uvedeného práva a směrnice EU se za spotřebitele považuje každá fyzická osoba, která jedná v rámci smluv, na které se směrnice vztahuje, za účelem, který je mimo rámec její obchodní, průmyslové, řemeslné nebo profesní činnosti.
ZÁRUKA NA ZAŘÍZENÍ A SERVIS
Při přebírání zásilky zkontrolujte, zda není zásilka poškozena přepravou.
Pokud je obal při převzetí zboží poškozený, roztržený nebo neúplný, požádejte prosím kurýra o sepsání protokolu o stavu zásilky a obalu.
V případě, že zásilku přesto převezmete na vlastní zodpovědnost a neoznámíte kurýrovi svou reklamaci nebo poškození balíku, bude reklamace z důvodu fyzického/mechanického poškození v důsledku nesprávného doručení zamítnuta.
V případě viditelného poškození odmítněte zboží převzít a neprodleně nás kontaktujte!
CO MÁM DĚLAT, KDYŽ ZJISTÍM CHYBU?
Pokud jste produkt obdrželi neporušený, v nepoškozeném obalu, ale s fyzickým poškozením, informujte nás prosím písemně do 24 hodin přiložením fotografií obalu a poškozeného produktu na e-mailovou adresu [email protected]
Na veškeré zboží nabízené v e-shopu Extreme Digital se vztahuje záruka a záruka na příslušenství minimálně 2 roky! U některých produktů může být záruka delší, pokud je záruka poskytovaná výrobcem delší.
Pokud u nás zakoupený produkt selže, neváhejte nás kontaktovat! Pro administraci záruky budete potřebovat e-fakturu, kterou v záruční době najdete ve svém zákaznickém účtu.
Záruční servis námi prodávaných výrobků provádí odborný servis. – Jediné, co musíte udělat, je informovat nás a vrátit produkt. Záruční oprava probíhá maximálně do 30 kalendářních dnů. Pokud nebude možné produkt opravit v této lhůtě, bude vrácena kupní cena zakoupeného produktu. Opravený produkt bude vrácen kurýrem. V souladu s naší záruční povinností nese veškeré náklady - včetně nákladů na dopravu - naše společnost.
Některé z nabízených značek mají mezinárodní nebo evropskou záruku od výrobce (např. LG, Apple) Tyto produkty je možné servisovat i v České republice, a to v oficiálním servisu značky nejblíže vašemu bydlišti. Zeptejte se na oficiální servisní středisko v ČR přímo na stránkách výrobce.
Pro servis v Maďarsku je vyžadována pouze kopie e-faktury vystavené Extreme Digital. Servis výrobků s mezinárodní zárukou v ČR vyžaduje platnou záruku výrobce, která je obvykle při dodání přiložena mimo obal/krabici.
PRODUKT JE PORUŠENÝ, CO MÁM UDĚLAT PRO OPRAVU?
1. Ujistěte se, že je zařízení opravdu poškozené nebo nepracuje správně!!
- Zkontrolujte napájecí kabel
- Vypněte jej a znovu zapněte
- Ujistěte se, že zařízení používáte správně.
2. Připravte si potřebné dokumenty!
- Faktura nebo záruční list vystavený prodejcem (Extreme Digital) nebo kopie (pro servis všech produktů v Maďarsku)
- Faktura a mezinárodní záruční list výrobce nebo kopie (pro servis prováděný v ČR)
Pokud zařízení s mezinárodní zárukou výrobce nefunguje, kontaktujte přímo nejbližší oficiální servisní středisko značky!
Pokud zakoupený produkt nelze opravit v České republice, kontaktujte nás, abychom si produkt vyzvedli a zaslali do oficiálního servisního střediska značky v Maďarsku. V takovém případě prosím produkt pečlivě zabalte, abyste jej ochránili před možným mechanickým/fyzickým poškozením při zpětné přepravě. Před předáním balíku kurýrovi prosím vyfoťte několik fotografií produktu a obalu.
Jak dlouho trvá oprava?
Doba opravy závisí na konkrétním produktu a složitosti problému. Ve všech případech opravu provádí oficiální servisní středisko. Pokud jste produkt zaslali k nám do Maďarska, doba se prodlouží, protože doručení trvá dlouho. Oprava bude provedena maximálně do 30 kalendářních dnů.
V případě, že servis zjistí mechanické/fyzické poškození a určí, že závada byla způsobena vnějším vlivem, virem, nelegálním softwarem nebo nesprávným používáním zařízení, je záruka automaticky zamítnuta a produkt je vrácen zákazníkovi. Informace o opravě produktu si vždy vyžádejte tam, kde jste produkt nechali nebo kam jste jej odeslali.
O ZÁRUCE A ZÁRUCE NA PŘÍSLUŠENSTVÍ
Záruka na příslušenství je uznána pouze na základě platného dokladu o zaplacení (e-faktury) nebo platného záručního listu. Uschovejte prosím veškeré příslušenství produktu a pokud možno i jeho originální obal. Ztracené záruční lístky není možné nahradit. Opravené, neúplné a poškozené nebo padělané záruční listy jsou považovány za neplatné.
Na všechny produkty nabízené na našich stránkách se vztahují záruční podmínky, povinná záruční doba příslušenství je 24 měsíců. Záruční doba/záruční doba na dodávky začíná dnem převzetí produktu.
Při výměně produktu nebo jeho části začíná záruční doba/záruční doba příslušenství znovu pro nový produkt nebo pro každý vyměněný díl.
Záruka/záruka na příslušenství se nevztahuje na poškození produktu způsobené následujícím:
- Škody způsobené nesprávnou přepravou, mechanickým poškozením (pád, náraz atd.), přetržením kabelu, úrazem elektrickým proudem nebo přírodní katastrofou (např. úder blesku, přepětí)
- Škody způsobené nesprávným použitím nebo nedodržením pokynů v uživatelské příručce.
- Nesprávné skladování, použití v rozporu s určením a poruchy vyplývající z přirozeného opotřebení výrobku.
- Poškození produktu způsobené nesprávně nainstalovaným a neoprávněným softwarem nebo viry.
- Nesprávná instalace produktu (pokud nebyla provedena prodejcem nebo jeho zaměstnancem nebo v důsledku nesprávného popisu v návodu k produktu
Kontaktní údaje Extreme Digital Central Service:
V případě odeslání do 31.10. 2023
Magyarország, 1044Budapest, Ezred utca 1-3. (C2 épület)
Otevírací doba: pondělí až pátek mezi 10:00h a 15:00h.
V případě odeslání po 31. 10. 2023:
Magyarország, 2330 Dunaharaszti, hrsz 7849 eMAG raktár
| [email protected]
* Společnost Extreme Digital ukončila své komerční aktivity v české republice dne 16. října 2023, takže poté již nelze provádět objednávky na webu edigital.cz. Aktuální Všeobecné obchodní podmínky společnosti jsou dostupné po kliknutí na odkaz níže. Extreme Digital bude i nadále plnit své povinnosti týkající se záručního servisu a zrušení podle podmínek stanovených zákonem. Aktuální informace o ochraně, správě a zpracování osobních údajů naleznete po kliknutí na odkaz níže. Žádosti a dotazy můžete zasílat pouze na výše uvedené kontaktní údaje.