Upravení objednávky

Objednávku zadanou prostřednictvím vašeho registrovaného uživatelského účtu lze značně upravit v závislosti na fázi služby, ve které se nachází.

Jaké změny mohu v objednávce provést?

 

 

ZMĚNA DORUČOVACÍHO MÍSTA

Pokud pro vás způsob vyzvednutí uvedený v objednávce již není vhodný, můžete jej změnit, dokud nebude předán našemu dodavatelskému partnerovi. Pokud se rozhodnete změnit způsob vyzvednutí, vše, co musíte udělat, je::

 

Rendeléswek

 

1.

V nabídce Objednávky vyberte objednávku, kterou chcete upravit.

 

Rendelés módosítása

 

 2.

Klikněte na tlačítko Změnit objednávku.

 

Átvételi mód/cím blokknál a szerkesztő ikon

 

3.

Klikněte na ikonku úprav v níže uvedeném bloku!

 

Mentés

 

4.

Vyberte novou metodu vyzvednutí a klikněte na Uložit!

 

U zaplacených objednávek můžete vybrat pouze způsob vyzvednutí, jehož náklady (např. Náklady na dopravu) jsou stejné jako náklady na původní způsob vyzvednutí.

 

Změna způsobu platby

Pokud u své objednávky si přejete změnit původní platební metodu, máte možnost to provést, dokud nebude uhrazena kupní cena nebo předána vaše objednávka přepravnímu partnerovi. Pokud se rozhodnete změnit způsob platby, musíte pouze::

 

Rendeléswek

 

1.

V nabídce Objednávky vyberte objednávku, kterou chcete upravit!

 

Rendelés módosítása

 

2.

Klikněte na tlačítko Změnit objednávku.

 

faq-fizetesi-modositas

 

3.

Klikněte na ikonku úprav v níže uvedeném bloku!

 

Mentés

 

4.

Vyberte nový způsob platby a klikněte na Uložit!

 

Způsoby platby u zaplacených objednávek dodatečně nelze změnit.

 

Změna doručovací adresy

Pokud chcete změnit dodací adresu, kterou jste uvedli při zadávání objednávky, můžete tak snadno udělat, dokud nebude předána kurýrní službě. Jediné, co musíte udělat, je:

 

Rendeléswek

 

1.

V nabídce Objednávky vyberte objednávku, kterou chcete upravit!

 

Rendelés módosítása

 

2.

Klikněte na tlačítko Změnit objednávku.

 

Átvételi mód/cím blokknál a szerkesztő ikon

 

3.

Klikněte na ikonku úprav v níže uvedeném bloku!

 

Mentés

 

4.

Vyberte novou adresu doručení a klikněte na Uložit!

 

 

 

 

Pokud jej chcete změnit na doručovací adresu, která dosud nebyla zaregistrována, nejprve ji přidejte do seznamu doručovacích adres:

 

 

faq-szemelyes-adatok

 

1.

Klikněte na Osobní údaje v níže uvedeném bloku!

 

 

faq-uj-szallitasi

 

2.

Klikněte na tlačítko Nová dodací adresa níže v části Dodací adresy.!

 

 

Mentés

 

3.

Vyplňte požadované informace a klikněte na Uložit!

 

 

Átvételi mód/cím blokknál a szerkesztő ikon

 

4.

Vraťte se k objednávce a vyberte nově zaznamenanou dodací adresu, jak je popsáno výše!!

 

 

Změna fakturační adresy

Fakturační údaje lze změnit, pokud:
  • vaše objednávka nebyla uhrazena, nebo

  • nemáte žádné další nevyřízené objednávky, které již byly zaplaceny.

 

Pokud je změna k dispozici, můžete to provést následujícím způsobem:

 

Rendeléswek

 

1.

V nabídce Objednávky vyberte objednávku, kterou chcete upravit!

 

Rendelés módosítása

 

 2.

Klikněte na tlačítko Změnit objednávku.

 

faq-szamlazasi-modositas

 

3.

Klikněte na ikonku úprav v níže uvedeném bloku!

 

Mentés

 

4.

Zadejte nové informace a klikněte na Uložit!

 

Důležité! Každý uživatelský účet může mít výhradně jedny fakturační údaje. Pokud tyto informace změníte, ovlivní to také všechny vaše nevyřízené objednávky.

Zrušení položky z objednávky

V případě objednávek zadaných v akci Black Friday nelze položky v objednávce smazat, ale v případě potřeby lze celou objednávku zrušit online.

Pokud jste si objednali více produktů v jedné objednávce, ale již jej nepotřebujete, můžete jej zrušit, dokud nebudeuhrazena objednávka nebo předána zásilka kurýrní službe. Produkt můžete odstranit několika jednoduchými kroky:

 

Rendeléswek

 

1.

V nabídce Objednávky vyberte objednávku, kterou chcete upravit!

 

Rendelés módosítása

 

 2.

Klikněte na tlačítko Změnit objednávku.

 

faq-kuka

 

3.

Produkt můžete odstranit kliknutím na ikonu malého koše vedle produktu, který chcete odstranit!

 

faq-torles-megerosites

 

4.

Potvrďte svůj záměr smazat produkt!

 

Pokud produkt nemá malou ikonu koše, která vám umožní smazat jej:

  • ujistěte se, že jste v rozhraní pro úpravu objednávky

  • není možné položku smazat

 

předem uhrazených objednávek  prosím klikněte sem a kontaktujte náš zákaznický servis.

 

Stornování objednávky

Pokud jste se rozhodli zrušit svou objednávku, můžete ji zrušit následujícím způsobem::

 

Rendeléswek

 

1.

V nabídce Objednávky vyberte objednávku, kterou chcete upravit!

 

faq-rendeles-torles

 

 2.

Klikněte na tlačítko Změnit objednávku.

 

 

faq-torles-oka

 

3.

Uveďte důvod pro smazání, pomozte naší práci!!

 

Sikeres megrendelés törlése

 

4.

Úspěšné zrušení objednávky!

 

 

 

 

Související otázky a odpovědi