Vyhledávat v pomocníku
Upravení objednávky
Objednávku zadanou prostřednictvím vašeho registrovaného uživatelského účtu lze značně upravit v závislosti na fázi služby, ve které se nachází.
Jaké změny mohu v objednávce provést?
ZMĚNA DORUČOVACÍHO MÍSTA
2.
Klikněte na tlačítko Změnit objednávku.
3.
Klikněte na ikonku úprav v níže uvedeném bloku!
4.
Vyberte novou metodu vyzvednutí a klikněte na Uložit!
U zaplacených objednávek můžete vybrat pouze způsob vyzvednutí, jehož náklady (např. Náklady na dopravu) jsou stejné jako náklady na původní způsob vyzvednutí.
Změna způsobu platby
2.
Klikněte na tlačítko Změnit objednávku.
3.
Klikněte na ikonku úprav v níže uvedeném bloku!
4.
Vyberte nový způsob platby a klikněte na Uložit!
Způsoby platby u zaplacených objednávek dodatečně nelze změnit.
Změna doručovací adresy
2.
Klikněte na tlačítko Změnit objednávku.
3.
Klikněte na ikonku úprav v níže uvedeném bloku!
4.
Vyberte novou adresu doručení a klikněte na Uložit!
Pokud jej chcete změnit na doručovací adresu, která dosud nebyla zaregistrována, nejprve ji přidejte do seznamu doručovacích adres:
2.
Klikněte na tlačítko Nová dodací adresa níže v části Dodací adresy.!
3.
Vyplňte požadované informace a klikněte na Uložit!
4.
Vraťte se k objednávce a vyberte nově zaznamenanou dodací adresu, jak je popsáno výše!!
Změna fakturační adresy
-
vaše objednávka nebyla uhrazena, nebo
-
nemáte žádné další nevyřízené objednávky, které již byly zaplaceny.
Pokud je změna k dispozici, můžete to provést následujícím způsobem:
2.
Klikněte na tlačítko Změnit objednávku.
3.
Klikněte na ikonku úprav v níže uvedeném bloku!
4.
Zadejte nové informace a klikněte na Uložit!
Důležité! Každý uživatelský účet může mít výhradně jedny fakturační údaje. Pokud tyto informace změníte, ovlivní to také všechny vaše nevyřízené objednávky.
Zrušení položky z objednávky
Pokud jste si objednali více produktů v jedné objednávce, ale již jej nepotřebujete, můžete jej zrušit, dokud nebudeuhrazena objednávka nebo předána zásilka kurýrní službe. Produkt můžete odstranit několika jednoduchými kroky:
2.
Klikněte na tlačítko Změnit objednávku.
3.
Produkt můžete odstranit kliknutím na ikonu malého koše vedle produktu, který chcete odstranit!
4.
Potvrďte svůj záměr smazat produkt!
Pokud produkt nemá malou ikonu koše, která vám umožní smazat jej:
-
ujistěte se, že jste v rozhraní pro úpravu objednávky
-
není možné položku smazat
U předem uhrazených objednávek prosím klikněte sem a kontaktujte náš zákaznický servis.
Stornování objednávky
Pokud jste se rozhodli zrušit svou objednávku, můžete ji zrušit následujícím způsobem::
2.
Klikněte na tlačítko Změnit objednávku.
3.
Uveďte důvod pro smazání, pomozte naší práci!!
4.
Úspěšné zrušení objednávky!