Reklamace přes Extreme Digital

Když reklamaci potřebujete vyřídit přes naši firmu, tak postup je následující:

 

Reklamované zboží je nutné dostat do našeho servisu:

Extreme Digital Szerviz

Ezred u. 1-3. C2/16

1044 Budapest

Hungary

V případě žádosti umíme Vám objednat kurýrní službu na vyzvednutí zásilky.

 

Zboží prosíme důkladně zabalit aby se během přepravy nepoškodila.

Za poškození špatně zabalené produkty nepřebíráme odpovědnost.

Je třeba přibalit všechny součástky a příslušenství,
jakož i záruční list a kopii faktury.

Podle možnosti nám pošlete přesný popis vady a fotky o produktu jakož i balení.

 

Dále prosíme dbát na to, abyste na zásilce uvedli číslo Vaší původní objednávky.


Reklamované zboží se vrátí do našeho servisu, kde se provede kontrola výrobku.

Stanovisko servisu Vám bude oznámeno do 30 dnů od zahájení reklamačního řízení.

Podle výsledku servisu se zboží buď opraví nebo se vymění.

Po dokončení servisních prací Vám bude zboží doručeno kurýrem.


V případě, že si přejete vrátit reklamované zboží poštovní formou,
napište podací číslo balíku na adresu: [email protected]

Bez akceptované žádosti poštovné zásilky budou vráceny.

Z 238 lidí ji považovalo za užitečnou 126

Další otázky z kategorie