Dodání prostřednictvím kurýrní společnosti (InTime / Expressone)

Z důvodu více počtů objednávek v předvánočním období doba doručení zásilek se prodloužila na 7 pracovných dnů.
V případě že jste obdrželi e-mailovou zprávu o expedici, Vaše zásilka byla expedována, je v procesu doručení na cílové místo.
O přesnom datumu doručení zásilky obdřžíte e-mailovou zprávu přímo od přepravce, který následně upřesní čas doručení zásilky v SMS v den doručení. Pokud neobdržíte zásilku do týdne od datumu přijetí informativní zprávy od Extreme Digital, napište nám e-mailovou zprávu na e-mailovou adresu: [email protected], předmet zprávy označte následujícím heslem:  zasilka 7.  Opeřátori v této období se zaoberají výslovně se spoždením těchto zásilek, na základě Vaší žádosti prověríme celý proces doručení Vaší zásilky a kontaktujeme Vás s datumem doručení objednávky.

Chtěli byste využít doručení Vaší zásilky na adresu bez zbytečných poplatků?

Nabízíme Vám rychlé doručení Vaší zásilky za dopravní náklady: (včetně DPH)! 

od 0,01 kg do 1,00 kg: 129,- Kč

od 1,01 kg do 5,00 kg: 159,- Kč

od 5,01 kg do 15,0 kg: 199,- Kč

 

 Pokud si zvolíte platbu na dobírku pri převzetí tato služba bude zpoplatněna částkou 19,- Kč.

 

Kdy a jak probíhá doručování?
Doručení probíhá na celém území České Republiky, během pracovních dnů mezi 8-17 hodinou, nebo v dohodnutém čase přímo s kurýrem. V den doručení obdržíte emailovou zprávu od kurýrní společnosti o doručení.

 

Nezastihl Vás kurýr na adrese doručení?
V případě, že Vás kurýr nezastihl na doručovací adrese, se pokusí daný balík doručit následující pracovní den. Po druhém neúspěšném doručení bude balík po dobu 10 pracovních dnů uschován v nejbližším depu. Během této doby je možné při kurýrní společnosti bezplatně žádat o znovu-doručení, popřípadě se dá balík převzít osobně v depu.

 

Zkontrolujte stav balení vaší zásilky ještě za přítomnosti kurýra!
V případě, že je balení zásilky poškozené, a jedná se o zboží, které se mohl poškodit v krabici samotné, danou zásilku nepřebírejte. Zásilka se ke nám bezplatně vrátí.
Reklamace na poškození balení vaší zásilky můžeme akceptovat pouze v případě, že bude vyhotovena zápis o poškození za přítomnosti kurýra, který Vám zásilku doručil.

Z 72 lidí ji považovalo za užitečnou 64