Společnost Extreme Digital Zrt. ukončil online komerční činnost na webu edigital.cz!

 

Děkujeme, že jste s námi byli v minulých letech. Od 16. října 2023 již nelze na webu objednávat.


Nedělejte si starosti! V budoucnu Vám budeme k dispozici i nadále v případě, že budete potřebovat vrátit produkty a budete chtít uplatnit spotřebitelská práva ve vztahu k produktům zakoupeným u nás. Náš zákaznický servis je k dispozici na obvyklé e-mailové adrese i po tomto datu: [email protected]

 

V případě dotazů ohledně probíhajících objednávek, vracení produktů a záručního servisu, stejně jako B2B partnerství, nás prosím kontaktujte: 

[email protected]

[email protected]

Pro stažení faktur – do vypršení záruční doby produktu – se prosím přihlaste do svého osobního profilu kliknutím zde:

 

Přihlásit se

 

Služby zákazníkom

Zákaznický servis

Máte otázky? Kontaktujte nás na [email protected]

 

Odstúpenie od zmluvy

Odstoupení od kupní smlouvy

Pokud nejste se zakoupeným produktem spokojeni, můžete jej vrátit do 14 kalendářních dnů ode dne doručení.

 

Reklamácia v rámci záruky

Záruka

Na všechny produkty zakoupené v eshopu Extreme Digital se vztahuje dvouletá záruka.

 

 

 

Služby zákazníkům

Máte otázky? Kontaktujte nás vyplněním formuláře pro vrácení nebo napište na jednu z e-mailových adres: [email protected]

 

 

 

Odstoupení od smlouvy do 14 dnů

NEJSTE SPOKOJENI S SVÝM VÝBĚREM zboží?

Pokud jste koncový zákazník a nejste spokojeni se zakoupeným produktem, bez ohledu na důvod, můžete odstoupit od kupní smlouvy do 14 kalendářních dnů od datumu doručení zásilky. Svůj záměr odmítnout nebo vrátit produkt můžete dát najevo zasláním e-mailu prostřednictvím jasného prohlášení  na adresu [email protected], která je na stránce označena pro kontakt.. Pokud objednávku zrušíte, máte 14 dní ode dne odeslání vašeho vyjádření na vrácení zboží. S výjimkou nákladů na dopravu při vrácení vrátíme celou kupní cenu, kterou jste zaplatili. Při vrácení kupní ceny budou odečteny veškeré oprávky z důvodu nakládání s jiným než nezbytným zacházením s výrobkem. Lhůta pro vrácení částky na bankovní účet je maximálně 14 kalendářních dnů od oznámení o zrušení nákupu - vrácení peněz se může zpozdit, pokud vrácené zboží nebo vámi vystavený žádost o vrácení neobdržíme.

 

Pokud kupujete digitální obsah - např. online hudba nebo video – od smlouvy nelze odstoupit od okamžiku zahájení stahování nebo přenosu dat (streamování).
 
Úhrada probíhá primárně bankovním převodem (banka, IBAN, BIC, jméno majitele účtu je povinné).

 

VRÁCENÍ PRODUKTU

V případě odstoupení od smlouvy do 14 dnů bez důvodu nese náklady na vrácení produktu kupující! 

V případě odstoupení od smlouvy nelze produkt zaslat na dobírku. Dle Vaší žádosti můžeme zboží vrátit vlastní přepravou. Žádost na vyzvednutí zásilky pro vrácení máme možnost akceptovat do 27.10.2023 zárověn můžeme objednat vyzvednutí zásilky k doručení do servisu do 27.10.2023 Po této době máte možnost zaslat zásilku poštou, produkt zašlete na adresu:

 

     • V případě odeslání do 31. 10. 2023: Magyarország, 1044 Budapest, Ezred utca 1-3. (C2-es ép., 16-os garázskapu)

     • V případě odeslání po 31. 10. 2023: Magyarország 2330 Dunaharaszti, hrsz 7849.

 

Všechny vrácené produkty musí být ve stejném stavu jako při dodání, s veškerým příslušenstvím, jakož i přijatými doklady a fakturou. V případě výrobků, které byly použity nad rámec zamýšleného použití potřebného pro testování, poškozené nebo opravené, s poškozeným nebo nekompletním obalem, bude odečtena amortizace přesahující zamýšlené použití požadované pro testování. Náš zákaznický servis je i nadále k dispozici na obvyklé e-mailové adrese: [email protected].

VÝROBKY, KTERÉ NELZE VRÁTIT

Pokud si nejste jisti, zda lze produkt vrátit, napište nám. Některé produkty nelze vrátit po otevření a poškození továrního balení:

  • Nelze akceptovat zrušení objednóavek u zapečetěných nosičů dat, zapečetěných zvukových nahrávek, videonahrávek nebo počítačového softwaru otevřených po dodání;
  • Neakceptujeme odmítnutí jedinečných, personalizovaných produktů, které jsou vyrobeny na zakázku nebo podle individuálních preferencí zákazníka;
  • Nepřijímáme produkty, které byly po dodání otevřeny a nelze je vrátit ze zdravotních/hygienických důvodů (např. zastřihovače, žehličky na vlasy, kartáče na vlasy, holicí strojky, epilátory, fotoepilátory a další produkty), osobní/hygienické produkty a produkty zakoupené pro epilaci, elektrické odstranění chloupků. (zubní kartáčky, náhradní kartáčkové hlavice, zubní sprchy, teploměry, inhalátory atd.);
  • Nepřijímáme zboží, které svou kvalitou podléhá rychlé zkáze, nebo jehož záruční doba je krátká;
  • Nepřijímáme zboží, které bylo po dodání a vzhledem ke své povaze smícháno s jiným zbožím, od kterého je nelze oddělit;;
  • Samostatná pravidla platí pro odstoupení od digitálního obsahu – pokud digitální obsah používáte – např. online hudební materiál nebo video – zakoupíte a již dříve jste souhlasili s tím, že ztrácíte právo na zrušení zahájením přehrávání, nemůžete již odstoupit od smlouvy od okamžiku zahájení stahování nebo přenosu dat (streamování).;
  • Odstoupení od smlouvy nelze akceptovat v jiných zákonem stanovených případech..
  • Výše uvedená práva na vrácení zboží jsou vyhrazena výhradně zákazníkům, kteří uzavřeli smlouvu se společností Extreme Digital Zrt. (prodejce) jako spotřebitel v souladu se zákonem o ochraně spotřebitele a směrnicí o právech spotřebitelů (směrnice 2011/83/EU). Podle výše uvedeného práva a směrnice EU se za spotřebitele považuje každá fyzická osoba, která jedná v rámci smluv, na které se směrnice vztahuje, za účelem, který je mimo rámec její obchodní, průmyslové, řemeslné nebo profesní činnosti.

 

 

ZÁRUKA NA ZAŘÍZENÍ A SERVIS

Při přebírání zásilky zkontrolujte, zda není zásilka poškozena přepravou.
Pokud je obal při převzetí zboží poškozený, roztržený nebo neúplný, požádejte prosím kurýra o sepsání protokolu o stavu zásilky a obalu.

 

V případě, že zásilku přesto převezmete na vlastní zodpovědnost a neoznámíte kurýrovi svou reklamaci nebo poškození balíku, bude reklamace z důvodu fyzického/mechanického poškození v důsledku nesprávného doručení zamítnuta.

 

V případě viditelného poškození odmítněte zboží převzít a neprodleně nás kontaktujte!

 

CO MÁM DĚLAT, KDYŽ ZJISTÍM CHYBU?

Pokud jste produkt obdrželi neporušený, v nepoškozeném obalu, ale s fyzickým poškozením, informujte nás prosím písemně do 24 hodin přiložením fotografií obalu a poškozeného produktu na e-mailovou adresu [email protected]

 

Na veškeré zboží nabízené v e-shopu Extreme Digital se vztahuje záruka a záruka na příslušenství minimálně 2 roky! U některých produktů může být záruka delší, pokud je záruka poskytovaná výrobcem delší.

Pokud u nás zakoupený produkt selže, neváhejte nás kontaktovat! Pro administraci záruky budete potřebovat e-fakturu, kterou v záruční době najdete ve svém zákaznickém účtu.

Záruční servis námi prodávaných výrobků provádí odborný servis. – Jediné, co musíte udělat, je informovat nás a vrátit produkt. Záruční oprava probíhá maximálně do 30 kalendářních dnů. Pokud nebude možné produkt opravit v této lhůtě, bude vrácena kupní cena zakoupeného produktu. Opravený produkt bude vrácen kurýrem. V souladu s naší záruční povinností nese veškeré náklady - včetně nákladů na dopravu - naše společnost.

Některé z nabízených značek mají mezinárodní nebo evropskou záruku od výrobce (např. LG, Apple) Tyto produkty je možné servisovat i v České republice, a to v oficiálním servisu značky nejblíže vašemu bydlišti. Zeptejte se na oficiální servisní středisko v ČR přímo na stránkách výrobce.

Pro servis v Maďarsku je vyžadována pouze kopie e-faktury vystavené Extreme Digital. Servis výrobků s mezinárodní zárukou v ČR vyžaduje platnou záruku výrobce, která je obvykle při dodání přiložena mimo obal/krabici.

 

 

PRODUKT JE PORUŠENÝ, CO MÁM UDĚLAT PRO OPRAVU?

1. Ujistěte se, že je zařízení opravdu poškozené nebo nepracuje správně!!

  • Zkontrolujte napájecí kabel
  • Vypněte jej a znovu zapněte
  • Ujistěte se, že zařízení používáte správně.

 

2. Připravte si potřebné dokumenty!

  • Faktura nebo záruční list vystavený prodejcem (Extreme Digital) nebo kopie (pro servis všech produktů v Maďarsku)
  • Faktura a mezinárodní záruční list výrobce nebo kopie (pro servis prováděný v ČR)
    Pokud zařízení s mezinárodní zárukou výrobce nefunguje, kontaktujte přímo nejbližší oficiální servisní středisko značky!

 

Pokud zakoupený produkt nelze opravit v České republice, kontaktujte nás, abychom si produkt vyzvedli a zaslali do oficiálního servisního střediska značky v Maďarsku. V takovém případě prosím produkt pečlivě zabalte, abyste jej ochránili před možným mechanickým/fyzickým poškozením při zpětné přepravě. Před předáním balíku kurýrovi prosím vyfoťte několik fotografií produktu a obalu.

  

Jak dlouho trvá oprava?

Doba opravy závisí na konkrétním produktu a složitosti problému. Ve všech případech opravu provádí oficiální servisní středisko. Pokud jste produkt zaslali k nám do Maďarska, doba se prodlouží, protože doručení trvá dlouho. Oprava bude provedena maximálně do 30 kalendářních dnů.

V případě, že servis zjistí mechanické/fyzické poškození a určí, že závada byla způsobena vnějším vlivem, virem, nelegálním softwarem nebo nesprávným používáním zařízení, je záruka automaticky zamítnuta a produkt je vrácen zákazníkovi. Informace o opravě produktu si vždy vyžádejte tam, kde jste produkt nechali nebo kam jste jej odeslali.

 

O ZÁRUCE A ZÁRUCE NA PŘÍSLUŠENSTVÍ

 

Záruka na příslušenství je uznána pouze na základě platného dokladu o zaplacení (e-faktury) nebo platného záručního listu. Uschovejte prosím veškeré příslušenství produktu a pokud možno i jeho originální obal. Ztracené záruční lístky není možné nahradit. Opravené, neúplné a poškozené nebo padělané záruční listy jsou považovány za neplatné. 

  

Na všechny produkty nabízené na našich stránkách se vztahují záruční podmínky, povinná záruční doba příslušenství je 24 měsíců. Záruční doba/záruční doba na dodávky začíná dnem převzetí produktu.
Při výměně produktu nebo jeho části začíná záruční doba/záruční doba příslušenství znovu pro nový produkt nebo pro každý vyměněný díl.

 

Záruka/záruka na příslušenství se nevztahuje na poškození produktu způsobené následujícím:

  • Škody způsobené nesprávnou přepravou, mechanickým poškozením (pád, náraz atd.), přetržením kabelu, úrazem elektrickým proudem nebo přírodní katastrofou (např. úder blesku, přepětí)
  • Škody způsobené nesprávným použitím nebo nedodržením pokynů v uživatelské příručce.
  • Nesprávné skladování, použití v rozporu s určením a poruchy vyplývající z přirozeného opotřebení výrobku.
  • Poškození produktu způsobené nesprávně nainstalovaným a neoprávněným softwarem nebo viry.
  • Nesprávná instalace produktu (pokud nebyla provedena prodejcem nebo jeho zaměstnancem nebo v důsledku nesprávného popisu v návodu k produktu

 

Kontaktní údaje Extreme Digital Central Service:

 

V případě odeslání do 31.10. 2023

                     Magyarország, 1044Budapest, Ezred utca 1-3. (C2 épület)

                     Otevírací doba: pondělí až pátek mezi 10:00h a 15:00h.

V případě odeslání po 31. 10. 2023:

                   Magyarország, 2330 Dunaharaszti, hrsz 7849 eMAG raktár
| [email protected]

 

 

 

INFORMACE O UKONČENÍ EXTREME DIGITAL ZRT. A ZMĚNA SPRÁVCE ÚDAJŮ

Vážený zákazníku,

S účinností od 1. dubna 2024 bude dokončen proces sloučení minulých let, v jehož důsledku společnost Extreme Digital Zrt . ( sedadlo : H- 1097 Budapešť, Könyves Kálmán krt . 34. (LIBERTY Irodaház ), "ED Zrt .") bude ukončena sloučením do Extreme Digital-eMAG Kft . ( sedadlo : H- 1097 Budapešť, Könyves Kálmán krt . 34. (LIBERTY Irodaház ), "eMAG") a eMAG jako nabývající právnická osoba se stane právním nástupcem ED Zrt . podle §§ 12-16 zákona CLXXVI z roku 2013 o reorganizaci, fúzi a rozdělení právnických osob ("zákon o přeměnách"). Zpřístupnění a přenos vašich údajů od ED Zrt . vůči společnosti eMAG je zákonnou povinností společnosti ED Zrt . a společnost eMAG získá vaše osobní údaje od společnosti ED Zrt .

ED Zrt . a eMAG samostatně jmenovaly pověřence pro ochranu osobních údajů , které lze kontaktovat na následujících kontaktních údajích s přihlédnutím k uvedeným datům:

V souladu s výše uvedeným přejdou na společnost eMAG práva a povinnosti vyplývající ze zákaznických smluv uzavřených před datem ukončení fúzí a týkajících se tuzemského prodeje, včetně záručních a záručních nároků. Můžete kontaktovat zákaznický servis eMAG přímo na e-mailové adrese [email protected] pro jakékoli záležitosti související s nákupem, ať už se jedná o záruku, požadavky na kopii faktury nebo cokoli jiného, co je pro vás důležité v souvislosti s vaší objednávkou.

Informujeme Vás, že od 1. dubna 2024 bude eMAG jako právní nástupce nezávislým správcem údajů ve smyslu čl. 4 odst. 7 nařízení Evropského parlamentu a Evropského parlamentu (EU) 2016/679 Rady o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (dále jen „GDPR“), pokud jde o zpracování osobních údajů prováděné předchůdcem ED Zrt . ke dni fúze. eMAG se stane správcem údajů dnem, kdy ED Zrt . se sloučí do eMAG.

Souhlasy s přímým marketingem udělené společnosti ED Zrt . před sloučením přejde podle nástupnictví na nástupnickou společnost eMAG, takže společnost eMAG bude moci po sloučení kontaktovat zákazníky pro reklamní účely na základě souhlasu uděleného předchůdci ED Zrt . . Svůj souhlas můžete kdykoli odvolat a pokud si nepřejete dostávat zprávy přímého marketingu od společnosti eMAG, dejte nám prosím vědět tím, že nás budete kontaktovat. Odvolání vašeho souhlasu nemá vliv na zákonnost předchozích činností zpracování údajů.

V případě změny identity správce údajů budou soubory obsahující osobní údaje v projednávaných případech předány spolu s předávacím protokolem. V předávacím protokolu budou podrobně uvedeny přijaté nebo předané dokumenty.

Po zániku ED Zrt . , eMAG jako právní nástupce bude i nadále zpracovávat některé osobní údaje o vás za účelem plnění zákonných povinností. Budou zahrnovat:

  • Osobní údaje zpracovávané za účelem správy záruky budou uchovávány po dobu promlčení občanskoprávních nároků, tj. pět let.
  • Osobní údaje zpracovávané pro plnění účetních povinností jsou uchovávány po dobu 8 let po skončení účetního období v souladu s § 169 zákona C z roku 2000 o účetnictví. Osobní údaje zpracovávané pro plnění fakturačních a daňových povinností jsou zpracovávány podle § 78 odst. 3 zákona CL z roku 2017 o daňových pravidlech a § 179 zákona CXXVII z roku 2007 o dani z přidané hodnoty do konce 5. vystavení faktury.
  • V případě stížnosti na ochranu spotřebitele budou osobní údaje zpracovávané pro plnění povinností ochrany spotřebitele uchovávány po dobu 3 let podle § 17/A odst. 7 zákona CLV z roku 1997 o ochraně spotřebitele.
  • Pokud bylo v souvislosti s právním vztahem mezi spotřebitelem a ED Zrt. zahájeno úřední nebo soudní řízení . osobní údaje budou dále zpracovávány po dobu trvání těchto řízení až do jejich pravomocného ukončení .
  • Pokud máte uživatelský účet registrovaný u ED Zrt ., pak bude váš účet převeden na eMAG a eMAG bude nadále zpracovávat vaše související osobní údaje, jako je vaše uživatelské jméno, heslo, nastavení profilu, vouchery, kreditní/debetní karty, kontakt a fakturační údaje, záruční a servisní záležitosti, hodnocení, nastavení newsletteru a historie nákupů pro splnění podmínek použití eMAG [https://www.emag.hu/help/altalanos-felhasznalasi-feltetelek/] jako smlouvy.

V rámci ED Zrt . a naši zaměstnanci společnosti eMAG mohou mít přístup k vašim osobním údajům na základě „potřeby vědět“. Společnost eMAG může také zapojit další osoby a třetí strany jako zpracovatele dat, aby nám poskytovali služby, a soudy, vládní orgány nebo jiné úřady mohou vyžadovat, abychom je zveřejnili.

Kromě dalších práv máte právo na přístup ke svým údajům, jejich opravu nebo výmaz, jakož i při určitých příležitostech vznést námitku proti použití vašich údajů a máte právo na přenositelnost údajů.

PRÁVO NA NÁMITKU

Máte právo vznést námitku proti zpracování vašich osobních údajů z jakéhokoli důvodu souvisejícího s vaší situací a v takovém případě nemusíme být schopni zpracovávat vaše osobní údaje. Pokud máte právo vznést námitku a výkon tohoto práva je oprávněný, nebudou vaše dotčené osobní údaje pro účely námitky dále zpracovávány.

Máte-li jakékoli dotazy týkající se ochrany údajů nebo chcete uplatnit svá práva subjektu údajů po sloučení, můžete tak učinit pomocí níže uvedených kontaktních údajů s přihlédnutím k uvedeným datům:

  • do 31. března 2024 zasláním e-mailu na adresu [email protected] nebo dopisu na poštovní adresu ED Zrt ;
  • od 1. dubna 2024 zasláním e-mailu na adresu [email protected] nebo dopisu na poštovní adresu společnosti eMAG.

Můžete podat stížnost u maďarského národního úřadu pro ochranu údajů a svobodu informací ( Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság – NAIH; sídlo: H-1055 Budapest, Falk Miksa u. 9-11.; webové stránky: www.naih.hu; telefon: +36-1-391-1400; e-mailová adresa: [email protected]; fax: +36 1 391 1410) nebo u dozorového úřadu členského státu EU, kde se nachází vaše bydliště, místo výkonu práce nebo místo údajného porušení.

Další informace o činnostech společnosti eMAG v oblasti zpracování dat naleznete v oznámení o ochraně osobních údajů společnosti eMAG na adrese https://www.emag.hu/help/szemelyi-adatok-vedelme/

 

 

* Společnost Extreme Digital ukončila své komerční aktivity v české republice dne 16. října 2023, takže poté již nelze provádět objednávky na webu edigital.cz. Aktuální Všeobecné obchodní podmínky společnosti jsou dostupné po kliknutí na odkaz níže. Extreme Digital bude i nadále plnit své povinnosti týkající se záručního servisu a zrušení podle podmínek stanovených zákonem. Aktuální informace o ochraně, správě a zpracování osobních údajů naleznete po kliknutí na odkaz níže. Žádosti a dotazy můžete zasílat pouze na výše uvedené kontaktní údaje.